Próżne poznanie duchowości
jest samoistne – nieukształtowane przez przyczynę;
jest przejrzyste – niezniekształcone przez okoliczność;
jest świeże – nieprzekształcone przez działanie;
jest płynne, bo wiecznie trwałe;
jest niepoczęte, bo nieobjawialne.
jest samoistne – nieukształtowane przez przyczynę;
jest przejrzyste – niezniekształcone przez okoliczność;
jest świeże – nieprzekształcone przez działanie;
jest płynne, bo wiecznie trwałe;
jest niepoczęte, bo nieobjawialne.
rDzogs pa chen po zhang zhung snyan rgyud las lta ba spyi gcod kyi
mnyam bzhag sgom pa'i lag len (Narzędzie zrównoważonego rozmyślania o uogólnieniu
spojrzenia z siangsiuńskiego dziedzictwa słuchu wielkiego spełnienia) w Gangs Ti se Bon gZhung Rig mDzod dPe tshogs/ Deb nyer bzhi ba/ rDzogs chen snyan rgyud bka' rgyud skor bzhi, Amdo 2009, s. 177. Ze zbioru świętych pism obrządku bon, Kandziur (bKa' 'gyur), t. 179 (w wyd. Chengdu 1999).
Przekład z języka tybetańskiego: Jakub Szukalski.
Przekład z języka tybetańskiego: Jakub Szukalski.
།སེམས་ཉིད་སྟོང་པའི་ཡེ་ཤེས་ནི།
།རྒྱུ་ཡིས་མ་བསྐྱེད་རང་འབྱུང་ཡིན།
།རྐྱེན་གྱིས་མ་བསླད་ཟང་ཐལ་ཡིན།
།བྱེད་པས་མ་བཅོས་སོ་མ་ཡིན།
།ཡེ་ནས་གནས་པས་ལྷུག་པ་ཡིན།
།བསྟན་དུ་མེད་པས་སྐྱེ་མེད་ཡིན།
ཅེས་རྫོགས་པ་ཆེན་པོ་ཞང་ཞུང་སྙན་རྒྱུད་ལས་ལྟ་བ་སྤྱི་གཅོད་ཀྱི་མཉམ་བཞག་སྒོམ་པའི་ལག་ལེན་ལས་གསུངས་སོ། བོན་ལུགས་སོ།
།རྒྱུ་ཡིས་མ་བསྐྱེད་རང་འབྱུང་ཡིན།
།རྐྱེན་གྱིས་མ་བསླད་ཟང་ཐལ་ཡིན།
།བྱེད་པས་མ་བཅོས་སོ་མ་ཡིན།
།ཡེ་ནས་གནས་པས་ལྷུག་པ་ཡིན།
།བསྟན་དུ་མེད་པས་སྐྱེ་མེད་ཡིན།
ཅེས་རྫོགས་པ་ཆེན་པོ་ཞང་ཞུང་སྙན་རྒྱུད་ལས་ལྟ་བ་སྤྱི་གཅོད་ཀྱི་མཉམ་བཞག་སྒོམ་པའི་ལག་ལེན་ལས་གསུངས་སོ། བོན་ལུགས་སོ།
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz