1.
W podziale słowa przez otwory są trzy:
zewnętrzny – wejście w imienny krąg, a więc sprostanie
obrzędowi łagodnych i gniewnych z Góry Ognia, wewnętrzny –
pobłogosławienie dziedzictwa osoby przez porządek prawny, ukryty –
zaznajomienie ze zwyczajem jedynego prawa przez przykład ukazany za
pomocą znaku.
Kompilator: Pa Tendzial Zankpo (sPa bsTan rgyal bZang po), 1419 r.
Źródło: rDzogs pa chen po Zhang zhung snyan rgyud kyi brgyud ba'i bla ma'i rnam thar, wyd. Gangs Ti se bon gzhung rig mdzod dpe tshogs/ deb nyer bzhi pa/ rDzogs chen snyan rgyud bka' rgyud skor bzhi, Amdo 2009, s. 2; także inne wydania, jak Lokesh Chandra, History and doctrine of Bon-po Niṣpanna-Yoga (w Śata-Pitaka Series 73), New Delhi 1968
Przekład z tybetańskiego: Jakub Szukalski
Źródło: rDzogs pa chen po Zhang zhung snyan rgyud kyi brgyud ba'i bla ma'i rnam thar, wyd. Gangs Ti se bon gzhung rig mdzod dpe tshogs/ deb nyer bzhi pa/ rDzogs chen snyan rgyud bka' rgyud skor bzhi, Amdo 2009, s. 2; także inne wydania, jak Lokesh Chandra, History and doctrine of Bon-po Niṣpanna-Yoga (w Śata-Pitaka Series 73), New Delhi 1968
Przekład z tybetańskiego: Jakub Szukalski
།དང་པོ་བོན་སྒོ་དབང་གིས་དབྱེ་བ་ལ་གསུམ་སྟེ།
ཕྱི་མཚན་བཅས་ཀྱི་དཀྱིལ་འཁོར་ལ་འཇུག་པ་ལ།
མེ་རི་ཞི་ཁྲོའི་ཆོ་གའི་གཞུང་བསྲང་།
ནང་དབང་གི་རིམ་པས་གང་ཟག་གི་རྒྱུད་བྱིན་གྱིས་བརླབས།
གསང་བ་དབང་གཅིག་རྒྱུད་བརྡ་ཐབས་མཚོན་པའི་དཔེ་ལ་ངོ་སྤྲད་པའོ།
ཞེས་རྫོགས་པ་ཆེན་པོ་ཞང་ཞུང་སྙན་རྒྱུད་ཀྱི་བརྒྱུད་པའི་བླ་མའི་རྣམ་ཐར་ལས་བྱུང་ངོ༌།
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz