Stosowanie
zrozumienia to rzeczywista świętość.
Świętość nie bierze się skądinąd.
Własna dusza jest trzema postaciami świętego.
Świętość nie bierze się skądinąd.
Własna dusza jest trzema postaciami świętego.
(...)
Próżnia
własnej duszy to postać słowa.
Nieskończoność jasnej próżni to postać uciechy.
Objawianie się wszędzie to postać wcielenia.
Niepodzielność tych trzech to duchowny.
Nieskończoność jasnej próżni to postać uciechy.
Objawianie się wszędzie to postać wcielenia.
Niepodzielność tych trzech to duchowny.
Powiedziane
w Ukrytym dziedzictwie szczęśliwości trzech postaci duchownego
(bLa ma sku gsum bde ba chen po'i gsang rgyud). Jest to pismo o
wielkim spełnieniu (dzokczen – rdzogs chen) z obrządku starszyzny
(ningma – rnying ma). Przekład z tybetańskiego: Jakub Szukalski.
།རྟོགས་པའི་ཉམས་ལེན་མངོན་སངས་རྒྱས།
།སངས་རྒྱས་གཞན་ནས་མ་མཆིས་ཏེ།
།རང་སེམས་སངས་རྒྱས་སྐུ་གསུམ་ཡིན།
(...)
།རང་སེམས་སྟོང་པ་ཆོས་སྐུ་ཡིན།
།སྟོང་གསལ་འགག་མེད་ལོངས་སྐུ་ཡིན།
།ཅིར་ཡང་འཆར་བ་སྤྲུལ་པའི་སྐུ།
།དེ་གསུམ་དབྱེར་མེད་བླ་མ་ཡིན།
ཞེས་བླ་མ་སྐུ་གསུམ་བདེ་བ་ཆེན་པོའི་གསང་རྒྱུད་ལས་གསུངས་སོ།
དེ་རྙིང་མའི་རྫོགས་ཆེན་དཔེ་ཆ་ཞིག་གོ
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz