Dźwięk
ognia i wody, dźwięk bębna i dzwonka itp.
Uwaga.
To czucie w obecnym ujęciu nie oznacza czucia uchem, a czucie duszą.
Mówiąc więc o wewnętrznym dźwięku postrzeżonym czuciem, możemy
rozumieć słowa ze znaczeniem, a w przypadku zewnętrznego dźwięku
niepostrzeżonego czuciem – słowa bez znaczeń. To tak jakby
dźwięki duchowe i żywiołowe, dźwięki myślowe i zmysłowe,
dźwięki nadprzyrodzone i przyrodzone.
Takie jeszcze rozumienie określeń: postrzeżony czuciem (shes pas zin pa) i niepostrzeżony czuciem (shes pas ma zin pa) – zauważony i niezauważony, pojęty i niepojęty.
To należy do podziału środowiska dźwięku.
Takie jeszcze rozumienie określeń: postrzeżony czuciem (shes pas zin pa) i niepostrzeżony czuciem (shes pas ma zin pa) – zauważony i niezauważony, pojęty i niepojęty.
To należy do podziału środowiska dźwięku.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz